avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl

51-75

Dystans całkowity:1947.32 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)

Bytomski Nocny Rajd Rowerowy

Czwartek, 20 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 0

Wielkie dzięki za towarzystwo i rozgrzewanie atmosfery przy pierwszych lokalnych przymrozkach tego nadchodzącego sezonu zimowego!

• Sprzęt Colnago Prima

Brynek

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 0

Wycieczka do Brynka miała swój cel. Mianowicie pojechałem zobaczyć czy aby na pewno w tej miejscowości jest radar stacjonarny. Na mapie radarów jest on zaznaczony, a na pewnym forum znalazłem nawet zdjęcia tego foto pstryka. Aczkolwiek nie pamiętam, abym mijał tam znak informujący o radarze jak i sam radar. Człowiek nerwowy, ponieważ jechałem tam dużo za dużo. Wziąłem dzisiaj rower i DK94 udałem się do Pyskowic. To był błąd! Pomarańczowi ściągnęli asfalt na odcinku od Wieszowej do Pyskowic i jechało się fatalnie. W Pyskowicach odbijam na Brynek. Gdy dojechałem do celu nie miałem odwagi zerknąć na miejscu w którym rzekomo miał stać maszt. Gdy się przełamałem ujrzałem jedynie fundament betonowy. Udało się! Powrót przez Tarnowskie Góry. Od godziny 18 temperatura zaczęła gwałtownie spadać, to już chyba jesień.

• Sprzęt Colnago Prima

Pierwszy dłuższy wyjazd szosą

Niedziela, 2 września 2012 · dodano: 02.09.2012 | Komentarze 0

Po wyścigu formuły 1 postanowiłem wyjść na rower. Wybrałem znaną mi trasę, żeby nie utrudniać sobie życia. Wystarczy, że jeszcze poznaję rower, dodatkowe poznawanie nowych dróg to już za dużo. Pojechałem przez Tarnowskie Góry do Tworoga dalej na Wielowieś, Pyskowice i przez Wieszową do domu. W Wielowsi zrobiłem postój, żeby pooglądać mecz lokalnej drużyny, który cieszył się dużym zainteresowaniem. Kibicami głównie była płeć męska +65, po ubiorze sądzę, że przyjście na mecz było dla nich dodatkiem do dzisiejszej mszy.

• Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Pyrzowice oraz koszenie trawy.

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 0

Zacznijmy od temperatury. Rano prawdziwa zima. Na termometrze całe 6°C, a depesze z lotniska pokazują, że u nich istny upał, aż 2°C! Wszystko robię powoli, aby jak najpóźniej wyjechać. 7:45 ruszam na lotnisko, docieram na 9:00 i urządzam przerwę do 10:15. Wybieram jako następny cel rb-rowerek. Przymierzam się do zakupu szosówki i chciałem popytać co nieco, przymierzyć się do jakiegoś rozmiaru, dopasować ramę slopingową. Daleko nie zajechałem i zadzwonił telefon. Zlecenie na skoszenie 2000 m^2 trawy. Ok, biorę. Cel po drodze, bo w Bobrownikach Będzińskich. Całość zajmuje mi ponad 5 godzin z przerwą na wyjazd do praktikera i stację benzynową. Jednak nie rowerem, do tego wyjazdu dostałem auto. Wracam do domu i w międzyczasie dostaję kolejny telefon, tym razem w propozycją wspólnego pedałowania. Ok, ok, dojadę do domu, zjem, ogarnę się i możemy kręcić. Ale o tym w następnym wpisie

Zielona

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 0

Godzina 17 postanawiam gdzieś pojechać. Ma być Chechło, ale cisnę na Zieloną. Planuje po 1,5h jazdy w każdą stronę i dojechać do domu przed zmrokiem. Oczom nie wierzę kiedy równo po godzinie jazdy jestem nad stawem. W drugą stronę tempo równie mocne, ale jadę jeszcze przez Stroszek, odwiedzam rodzinę i wracam przez las do domu.

Mysłowice

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 01.08.2012 | Komentarze 0

W odwiedziny do znajomej do Wesołej. Do Muchowca dojechałem bez problemów, przebiłem się przez przygotowania do OFF Festival, a potem były schody. Jechałem jakoś na czuja i jakieś 10, a może i nawet 15 razy musiałem załączać GPS-a, ponieważ się gubiłem. W końcu znalazłem się na Giszowcu i dalej jakoś już poszło. Powrót bez pierdzielenia się, wbiłem na DK86 i razem z całą masą pędzących na kagańcu ciężarówek dojechałem do Katowic. Dalej już na Chorzów i przez Łagiewniki powrót do domu.

Zielona

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 01.08.2012 | Komentarze 0

Na 10 pojechałem do serwisu, żeby poprawić ocierające się klocki o tarczę. 15 minut roboty i mogę ruszać przed siebie już z kręcącymi się kołami. Obieram kierunek na Zieloną. Tempo mnie zaskakuje ~ 35 km/h. W oddali widzę rowerzystę, przyciskam bardziej i po chwili jadę za nim. Jak na szosówkę jechał bardzo rekreacyjnie ~ 30 km/h, dlatego postanowiłem wyjść na prowadzenie i podyktować tempo ~ 34 km/h. Jechał jak cień za mną, ale po trzech kilometrach już nikogo na plecach nie miałem, stracił się albo go zgubiłem. Dojeżdżam do Zielonej, kupuję izotonika, przysiadam nad stawem i dostaję telefon, że za 1,5 godziny mam się spotkać pod domem. OK! Po 65-ciu minutach jestem w centrum Bytomia, gdzie uzupełniam płyny i cisnę dalej do Miechowic. Przyjechałem idealnie na wyznaczoną godzinę.

Gliwice, Tarnowskie Góry

Poniedziałek, 30 lipca 2012 · dodano: 30.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj jazda zaplanowana pod konkretne adresy. Najpierw Gliwice i ulica Bekasa a potem Tarnowskie Góry na ulicę Jana III Sobieskiego. Jadąc do Tarnowskich Gór stwierdziłem, że wyskoczę jeszcze za miasto nad staw Zielona. Jednak stwierdziłem, że lepiej dla roweru będzie jak wrócę do domu. Po serwisie rower idzie jak przecinak, tylko do pełni szczęścia brakuje kręcących się kół... O ile tył jeszcze ujdzie, to z przodu klocki ocierają o tarczę do tego stopnia, że owa tarcza jest cały czas nagrzana. Przed serwisem nic nie ocierało, więc wina jest ewidentna. Wystarczy dobrze założyć koła. Sam się za to nie biorę, bo pamiętam jak dwa lata temu przednie koło wsadzałem przez prawie 2 godziny, żeby było idealnie.

W terenie

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 0

Chechło, lasy koło Tarnowskich Gór, DSD. Taki relaks po wczorajszej trasie.

WPKiW

Czwartek, 21 czerwca 2012 · dodano: 21.06.2012 | Komentarze 0

Rozpoznanie formy przed jutrzejszym atakiem na górę św. Anny. Miałem w planach pojechać spokojnie na średnią 25 km/h. Jak widać nie wyszło. Do parku średnia skakała, a to było 27,5 km/h, a to 25,1 km/h, generalnie na szlaku w parku miałem kilka wyścigów z innym rowerzystami, co nie pozwoliło mi zrealizować mojego planu i pojeżdżenia dzisiaj spokojnie.