avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Colnago Prima

Brynek

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 0

Wycieczka do Brynka miała swój cel. Mianowicie pojechałem zobaczyć czy aby na pewno w tej miejscowości jest radar stacjonarny. Na mapie radarów jest on zaznaczony, a na pewnym forum znalazłem nawet zdjęcia tego foto pstryka. Aczkolwiek nie pamiętam, abym mijał tam znak informujący o radarze jak i sam radar. Człowiek nerwowy, ponieważ jechałem tam dużo za dużo. Wziąłem dzisiaj rower i DK94 udałem się do Pyskowic. To był błąd! Pomarańczowi ściągnęli asfalt na odcinku od Wieszowej do Pyskowic i jechało się fatalnie. W Pyskowicach odbijam na Brynek. Gdy dojechałem do celu nie miałem odwagi zerknąć na miejscu w którym rzekomo miał stać maszt. Gdy się przełamałem ujrzałem jedynie fundament betonowy. Udało się! Powrót przez Tarnowskie Góry. Od godziny 18 temperatura zaczęła gwałtownie spadać, to już chyba jesień.