avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Colnago Prima

Powrót do codzienności

Sobota, 15 września 2012 · dodano: 15.09.2012 | Komentarze 0

Wróciłem w nocy znad morza i zaczęło się. Wczoraj wieczorem telefon z prośbą o wyprowadzenie psa pod nieobecność właścicieli. Ok, zrobię to. Stąd wyjazd na Stroszek, aby przewietrzyć pupilka. 5-dniowy wypad nad morze był chyba ostatnią atrakcją tych wakacji. Teraz czekam na zdjęcia z wyjazdu. O ile w tamtą stronę jechałem spokojnie to trasę Mielno-Bytom zrobiłem w 7 godzin jadąc cały czas krajową 11. Ciekawe ile radarów mnie złapało. Mam nadzieję, że i tym razem się udało. Najlepsze jest to, że jechałem spokojnie, bo cały czas 100-110 km/h. Tylko korzystając z tego, że była noc, po prostu nie zdejmowałem nogi z gazu w zabudowanym oraz na innych ograniczeniach. Jedyną mobilizacją do zmniejszenia prędkości były tablice informujące o fotoradarze. Liczę na to, że wyłapałem wszystkie lub nie zlekceważyłem przez przypadek niektórych.