avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl

Czerwiec, 2009

Piorun na piorunie.

Wtorek, 30 czerwca 2009 · dodano: 30.06.2009 | Komentarze 0

Dzień zaczął się od przepięknej pogody, ale harmonogram dnia nie był już taki kolorowy. Priorytetem było dostarczenie papierów do szkoły - autobusem. Więc dopiero o 11:30 miałem czas wolny i mogłem jeździć. Lecz o 11:30 pogoda postanowiła się ze mną pobawić i powstało mnóstwo chmur burzowych w mojej okolicy. Radar zarejestrował prawie 20.000 wyładowań atmosferycznych! Tak oto kończy się mało udany miesiąc.
Poniżej screen z radaru:

• Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Krótka trasa, o włos od wypadku.

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 · dodano: 29.06.2009 | Komentarze 0

Krótka przejażdżka po Bytomiu spowodowana była zbyt wysoką temperaturą i dużym zagrożeniem wystąpienia burzy. I tak nie obyło się bez przygód. Przy 35 km/h jakaś idiotka wymusiła mi pierwszeństwo. Udało mi się zatrzymać dosłownie kilkanaście centymetrów przed nią. Jechałem sobie spokojnie, a z kierunku przeciwnego to uosobienie kierowcy wykonywało manewr skrętu w lewo, przecinając mój tor jazdy, co jest zrozumiałe. Była na tyle głupia, że nie zauważyła mnie nawet jak byłem na wyciągnięcie ręki od drzwi pasażera jej małego autka ledwo co jeżdżącego. Dodam, że była to blondynka. Tutaj podziękowania dla Shimano za bardzo dobre hamulce hydrauliczne.

Do Wesołej :)

Niedziela, 28 czerwca 2009 · dodano: 28.06.2009 | Komentarze 0

Wypogodziło się ok. 14:30 i można było śmigać. Trasa krótka z powodu meczu. Fajnie się dzisiaj jeździło, mały ruch. Wiatr o stałej sile i cały czas z tego samego kierunku. Od środy bezchmurnie i 30 stopni. Będzie masakra.
Dzisiejsza trasa: Miechowice - Bytom - Radzionków - Kozłowa Góra - Wesoła - Piekary Śląskie - Bytom - Miechowice

Kategoria 25-50

Kopiec Wyzwolenia

Piątek, 26 czerwca 2009 · dodano: 26.06.2009 | Komentarze 0

Wyszedłem z Igorem na rower dosyć wcześnie dzisiaj, około 8. Wszystko po to by uniknąć anomalii pogodowych. To się opłaciło. Udaliśmy się w stronę Piekar Śląskich i zdobyliśmy Kopiec Wyzwolenia. Podjazd na niego jest bardzo długi i stromy, mało kto daje radę wjechać. Potem udaliśmy się do szkół sprawdzić czy się dostaliśmy. Sukces! Dostaliśmy się tam gdzie chcieliśmy. Następnie obraliśmy kierunek na dom i należyty odpoczynek przy stole bilardowym. Po godzinie 15 zrobiłem jeszcze ok. 10 km po Miechowicach, ale pogoda przegoniła do domu. Tak minął kolejny dzień z przyzwyczajaniem się do nowego bajka. Swoją drogą to bardzo szosowy jest. :)

Kategoria 25-50

Burza na horyzoncie!

Czwartek, 25 czerwca 2009 · dodano: 25.06.2009 | Komentarze 0

Warunki atmosferyczne ostatnio nie rozpieszczają. Cały czas jest mokro i pogoda w kratkę. Od rana obserwowałem zdjęcia satelitarne i stwierdziłem, że o 15 będzie można wyjść na rower, bo się przejaśni. To się sprawdziło. Dokładnie o 15:08 byłem już na siodle. Wszystko pięknie, może za wyjątkiem dużego ruchu ulicznego. W godzinach szczytu Bytom jest mało przejezdny. W swoich okularach mam mocne niebieskie szkła, więc nawet nie zwróciłem uwagi na psująca się pogodę, po prostu cały czas wszystko było niebieskie. Zmieniło się to gdy usłyszałem piorun, zdjąłem okulary i zobaczyłem, że jestem w czarnej d.... No to ile sił w nogach zacząłem uciekać do domu. Udało się, dosłownie na ostatnich metrach zaczęło padać. Jednak organizm źle to zniósł. Głowa mnie bolała, serce waliło mocno, a w uszach szumiało, miałem nawet odruch wymiotny. Oby jutro pogoda dopisała i nie zmuszała do ucieczek. Ciao!

Test

Środa, 24 czerwca 2009 · dodano: 24.06.2009 | Komentarze 0

Wszystko dokręcone, można śmigać. :)