avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Krótka trasa, o włos od wypadku.

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 · dodano: 29.06.2009 | Komentarze 0

Krótka przejażdżka po Bytomiu spowodowana była zbyt wysoką temperaturą i dużym zagrożeniem wystąpienia burzy. I tak nie obyło się bez przygód. Przy 35 km/h jakaś idiotka wymusiła mi pierwszeństwo. Udało mi się zatrzymać dosłownie kilkanaście centymetrów przed nią. Jechałem sobie spokojnie, a z kierunku przeciwnego to uosobienie kierowcy wykonywało manewr skrętu w lewo, przecinając mój tor jazdy, co jest zrozumiałe. Była na tyle głupia, że nie zauważyła mnie nawet jak byłem na wyciągnięcie ręki od drzwi pasażera jej małego autka ledwo co jeżdżącego. Dodam, że była to blondynka. Tutaj podziękowania dla Shimano za bardzo dobre hamulce hydrauliczne.