avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl

Sierpień, 2012

Myjnia

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 0

Na chwilę do taty do pracy, a wracając wpadłem na nową myjnię w miechowicach umyć zabłoconego Kellysa

• Sprzęt Colnago Prima

Poranny rozruch

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 0

Obserwując w nocy radar deszczowy i zbliżający się deszcz postanowiłem z samego rana wyjść na rower. Trzeba pojeździć nowym nabytkiem, a szkoda byłoby go od razu zmoczyć i wybrudzić. Z każdym kilometrem jeździ mi się coraz lepiej, aczkolwiek w dalszym ciągu mocno skupiam się na wykonywanych czynnościach. Dzisiejsza jazda pokazała mi, razem z rowerem mamy niezły potencjał tylko musimy się zaprzyjaźnić.

• Sprzęt Colnago Prima

Integracja z nowym rowerem

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem nowego Colnago Prima model 2010. Jest to moja pierwsza przygoda z rowerem szosowym jak i z spd. W domu opierając się o ścianę poćwiczyłem wypinanie po czym wyjechałem na drogi. Zupełnie inna bajka, muszę nauczyć się jeździć na rowerze po raz drugi. Inna pozycja, zupełnie inna obsługa podczas jazdy. Muszę myśleć nad zmianą biegu, nad zahamowaniem, nie wspominając już o uwięzionych nogach. Nic nie robię instynktownie. Jednakże, już wiem, że rower to istny przecinak i będzie świetnie służył.

Sklepy rowerowe.

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj jazda przez miasta, od świateł do świateł w dużym ruchu. Najpierw pojechałem do rb-rowerek, ale tam niewiele załatwiłem. Postanowiłem podskoczyć do Rudy Śląskiej, do Activy. Tam większy wybór rowerów szosowych, więcej informacji uzyskałem także od sprzedawcy. Chyba już wybrałem rower, pytanie tylko czy jedyny dostępny rozmiar u dystrybutora w Krakowie będzie na mnie dobry. Od szukania różnych przeliczników i innych kalkulatorów ram slopingowych głowa mnie już boli. Tym bardziej, że producent roweru, który chcę zakupić ma dosyć specyficzną rozmiarówkę.

Autostrada A1

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 0

Tak jak wspominałem, mimo napiętego terminami dnia daje się wyciągnąć wieczorem na rower. Miejscem spotkania jest zakład pogrzebowy Walicki. Tam spotykam się z Wojtkiem i jedziemy na węzeł autostradowy Bytom. Stamtąd wzdłuż autostrady dojeżdżamy do czerwonej trasy rowerowej na którą wjeżdżamy i jedziemy do Miechowic. Przejazd przez osiedle i wjazd na pole, potem pod obwodnicę i na Karb. Kontynuujemy wycieczkę drogą rowerową przez park, która o dziwo była pusta od pieszych. Dojeżdżamy do rynku i żegnamy się. Powrót po zachodzie słońca już przy odczuwalnym chłodzie. Kończy się lato, niestety.

• Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Pyrzowice oraz koszenie trawy.

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 0

Zacznijmy od temperatury. Rano prawdziwa zima. Na termometrze całe 6°C, a depesze z lotniska pokazują, że u nich istny upał, aż 2°C! Wszystko robię powoli, aby jak najpóźniej wyjechać. 7:45 ruszam na lotnisko, docieram na 9:00 i urządzam przerwę do 10:15. Wybieram jako następny cel rb-rowerek. Przymierzam się do zakupu szosówki i chciałem popytać co nieco, przymierzyć się do jakiegoś rozmiaru, dopasować ramę slopingową. Daleko nie zajechałem i zadzwonił telefon. Zlecenie na skoszenie 2000 m^2 trawy. Ok, biorę. Cel po drodze, bo w Bobrownikach Będzińskich. Całość zajmuje mi ponad 5 godzin z przerwą na wyjazd do praktikera i stację benzynową. Jednak nie rowerem, do tego wyjazdu dostałem auto. Wracam do domu i w międzyczasie dostaję kolejny telefon, tym razem w propozycją wspólnego pedałowania. Ok, ok, dojadę do domu, zjem, ogarnę się i możemy kręcić. Ale o tym w następnym wpisie

Kategoria 51-75

Strzelce Opolskie

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 2

Ostatni tydzień sierpnia pod hasłem "trzeba jeździć". Wyjeżdżam o 7:15 do Tarnowskich Gór, gdzie mam być na 12. 13 kilometrów i 4h45min? Wszystko mam dokładnie zaplanowane. Jadę DK94 do Strzelec Opolskich. Rano zimno, szaro, buro i ponuro. Podjazd w Rokietnicy mnie rozgrzewa i mogę jechać. W Pyskowicach mokro, ale nie pada, widać, że deszcz przeszedł. Za Toszkiem delikatny deszcz, ale na krótko. Od Pyskowic wiatr zaczął pokrywać się z prognozą pogody. Wieje w twarz i dosyć mocno. Prędkość max 22 km/h, średnia ~ 18 km/h. W Strzelcach Opolskich skręcam na Zawadzkie tam na Gliwice i przed Wielowsią na Tworóg. W Tworogu na DK11 i do Tarnowskich Gór. Kolejne odcinki były na szczęście z wiatrem, co pozwalało bez problemu podróżować minimum te 30 km/h. Do Tarnowskich Gór docieram o 11:30. Godzinę spędzam w maranti-design po czym jadę do pobliskiego sklepu komputerowego po kości RAM. Wracam, montuję części i udaję się do domu. Dla odmiany przez las.

Kategoria >100

Powrót po nocy.

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 0

Po summer house music i nocy spędzonej u wujka nastąpił czas powrotu. Rano padało, więc w lesie oblepiłem się niezłą warstwą błota.

Na nocleg

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 0

Wyjazd na Stroszek do wujka. Tam miałem nocować po summer house music. Pojechałem trochę na okrętkę przez Dąbrówkę, Wojkowice, Bobrowniki, Dobieszowice i Piekary.

Chechło

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 0

Pojechałem na Chechło zobaczyć jak wyglądają przygotowania do imprezy, gdzie główną gwiazdą tej nocy będzie ATB. Nie wiedziałem, że ten zalew można wykorzystać w taki sposób. Wygląda to mega. W nocy będę miał przyjemność brać udział w tym wydarzeniu. :)