avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Strzelce Opolskie

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 2

Ostatni tydzień sierpnia pod hasłem "trzeba jeździć". Wyjeżdżam o 7:15 do Tarnowskich Gór, gdzie mam być na 12. 13 kilometrów i 4h45min? Wszystko mam dokładnie zaplanowane. Jadę DK94 do Strzelec Opolskich. Rano zimno, szaro, buro i ponuro. Podjazd w Rokietnicy mnie rozgrzewa i mogę jechać. W Pyskowicach mokro, ale nie pada, widać, że deszcz przeszedł. Za Toszkiem delikatny deszcz, ale na krótko. Od Pyskowic wiatr zaczął pokrywać się z prognozą pogody. Wieje w twarz i dosyć mocno. Prędkość max 22 km/h, średnia ~ 18 km/h. W Strzelcach Opolskich skręcam na Zawadzkie tam na Gliwice i przed Wielowsią na Tworóg. W Tworogu na DK11 i do Tarnowskich Gór. Kolejne odcinki były na szczęście z wiatrem, co pozwalało bez problemu podróżować minimum te 30 km/h. Do Tarnowskich Gór docieram o 11:30. Godzinę spędzam w maranti-design po czym jadę do pobliskiego sklepu komputerowego po kości RAM. Wracam, montuję części i udaję się do domu. Dla odmiany przez las.

Kategoria >100

bote21
| 18:30 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Teraz między Tworogiem a Tarnowskimi Górami ruch ciężarówek minimalny z powodu zamknięcie dalszego odcinka. Już kilkukrotnie zdarzyło mi się tamtędy jechać rowerem i w sumie nie wiem skąd to określenie, pewnie dotyczy ono odcinka od Tworoga dalej na północ, bo tam to już faktycznie ciasno. Za dwa tygodnie będę miał okazję pokonać całą DK11, ale jednak wybiorę cztery kółka. :P
Dynio
| 11:38 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj DK 11, mówią że to droga samobójców, ale skoro to opisałeś to żyjesz ! :P Świetna średnia :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrue