avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Burza na horyzoncie!

Czwartek, 25 czerwca 2009 · dodano: 25.06.2009 | Komentarze 0

Warunki atmosferyczne ostatnio nie rozpieszczają. Cały czas jest mokro i pogoda w kratkę. Od rana obserwowałem zdjęcia satelitarne i stwierdziłem, że o 15 będzie można wyjść na rower, bo się przejaśni. To się sprawdziło. Dokładnie o 15:08 byłem już na siodle. Wszystko pięknie, może za wyjątkiem dużego ruchu ulicznego. W godzinach szczytu Bytom jest mało przejezdny. W swoich okularach mam mocne niebieskie szkła, więc nawet nie zwróciłem uwagi na psująca się pogodę, po prostu cały czas wszystko było niebieskie. Zmieniło się to gdy usłyszałem piorun, zdjąłem okulary i zobaczyłem, że jestem w czarnej d.... No to ile sił w nogach zacząłem uciekać do domu. Udało się, dosłownie na ostatnich metrach zaczęło padać. Jednak organizm źle to zniósł. Głowa mnie bolała, serce waliło mocno, a w uszach szumiało, miałem nawet odruch wymiotny. Oby jutro pogoda dopisała i nie zmuszała do ucieczek. Ciao!