avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Gliwice, Tarnowskie Góry

Poniedziałek, 30 lipca 2012 · dodano: 30.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj jazda zaplanowana pod konkretne adresy. Najpierw Gliwice i ulica Bekasa a potem Tarnowskie Góry na ulicę Jana III Sobieskiego. Jadąc do Tarnowskich Gór stwierdziłem, że wyskoczę jeszcze za miasto nad staw Zielona. Jednak stwierdziłem, że lepiej dla roweru będzie jak wrócę do domu. Po serwisie rower idzie jak przecinak, tylko do pełni szczęścia brakuje kręcących się kół... O ile tył jeszcze ujdzie, to z przodu klocki ocierają o tarczę do tego stopnia, że owa tarcza jest cały czas nagrzana. Przed serwisem nic nie ocierało, więc wina jest ewidentna. Wystarczy dobrze założyć koła. Sam się za to nie biorę, bo pamiętam jak dwa lata temu przednie koło wsadzałem przez prawie 2 godziny, żeby było idealnie.