avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Żędowice

Wtorek, 26 czerwca 2012 · dodano: 26.06.2012 | Komentarze 0

Wybrałem się po obiedzie na rower i pojechałem w kierunku woj. Opolskiego. Trasa nieprzypadkowa, ponieważ chciałem wracać z wiatrem. To co działo się po drodze zaskoczyło mnie niesamowicie negatywnie. Wiatr, który wiał mi w twarz był najsilniejszym wiatrem podczas, którego kiedykolwiek miałem okazję pedałować. Przy silniejszych porywach prędkość na płaskim spadała aż do 15 km/h. Przekroczyłem granicę województw i cały czas rozważałem opcję czy nie odpuścić sobie punktu zwrotnego czyli Żędowic i odbić od razu na Krupski Młyn. Postanowiłem jednak jechać do końca. Zaliczyłem Żędowice i wracam do skrzyżowania z drogą na Krupski Młyn. Jazda wyglądała zupełnie inaczej, inne prędkości, inne przełożenia, czuć było, że wiatr już dmucha w żagle. Przeskoczyłem przez Krupski Młyn i lecę dalej do DK11. Tą drogą dojechałem do Tarnowskich Gór całkiem szybko, ale bez rewelacji. Spodziewałem się, że prędkość będzie dużo większa, bo skoro w tamtą stronę wiatr spowalniał mnie o jakieś 6-10 km/h to w drugą stronę doda mi tyle samo. Tak się jednak nie stało i zamiast planowanego tempa 35-40 km/h toczyłem się około 30 km/h. W Tarnowskich Górach postanowiłem jeszcze zboczyć na DSD i wrócić lasem.