avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Chechło... a jednak nie :)

Poniedziałek, 25 czerwca 2012 · dodano: 25.06.2012 | Komentarze 0

Na spontanie stwierdziłem pod wieczór, że jadę na Chechło. Zamontowałem lampki, bo ze względu na stosunkowo późną porę wyjazdu, brałem pod uwagę powrót po zachodzie słońca. Ujechałem 500 metrów i jakoś tak zimno mi było, więc postanowiłem wrócić po kurtkę, już prawie podjeżdżam pod dom a tu mi Jacek śmignął w przeciwną stronę. Bez namysłu zawracam i ruszam w pościg. Resztę wycieczki kontynuujemy razem. Sprawozdawcze zacięcie Jacka spowodowało, że Jego opisy nawet z krótkich 10-cio kilometrowych wypadów są dużo dłuższe i bogatsze merytorycznie niż moje relacje z podróży nawet na drugi koniec województwa. :P
Zatem odsyłam tutaj.
Dzięki za przejażdżkę i ploty, do zobaczenia w piątek!