avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Zaspałem vol 2 + kurierka

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 0

Planowałem wyjazd do Częstochowy. Wstałem o 5:35 i pytam się mamy czy odwieźć ją do pracy. Mama odmówiła, więc poszedłem spać na jeszcze godzinkę. Obudziłem się po 8, wiedziałem, że z Częstochowy już nici, więc dospałem jeszcze 30 minut. O 9:15 wyruszam spod domu i jadę na lotnisko przez obwodnicę, Radzionków i Świerklaniec. Objeżdżam lotnisko i udaję się w kierunku Przeczyc gdzie jakiś czas temu wypatrzyłem pionową ścianę. Marzyło mi się 80 km/h albo przynajmniej przebicie dotychczasowego rekordu (72,05 km/h). Jednakże wiatr umożliwił osiągnięcia niecałych 60 km/h. Dalej jadę na Górę Siewierską, a stamtąd do Tarnowskich Gór przez Sączów. W Świerklańcu postój na picie i jedzenie. W Tarnowskich Górach łapię kurierkę z maranti-design do klienta w Świerklańcu, jakieś papierzyska. Trasę robię w 12 minut z pięknym wiatrem w plecy. Pora obiadowa już blisko, więc cisnę do domu do którego dojeżdżam w kolejne 30 minut.