avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Rekonesans po Bytomiu.

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 0

Celem wyjazdu było zobaczenie na własne oczy spadków cen paliw na stacjach benzynowych oraz postępów w budowie obwodnicy. Odnośnie pierwszego to na Statoilu PB95 staniało o 20 groszy, a na BP PB98 o 10 groszy. Szkoda tylko, że w ciągu ostatnich kilku, a może i kilkunastu tygodni ceny w rafinerii poszły o 60 groszy w dół... Natomiast obwodnica jest na etapie kosmetyki. Równolegle biegnąca droga serwisowa została wyasfaltowana, brakuje warstwy ścieralnej, ale mimo wszystko ogromny plus za podwyższenie kategorii tego odcinka. Pierwotnie miał być asfalt, ostatnio mówiono, że jednak asfaltu nie będzie, a tu niespodzianka. Pojechałem jeszcze do centrum przez fan zone i zakończyłem dzień.