avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Po maturach do portu.

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 18.05.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj ustną maturą z języka polskiego zakończyłem kolejny etap życia. Teraz pozostaje mi tylko złożyć papiery na politechnikę. Na 19 jest umówiony na opijanie sukcesów w edukacji, więc zacząłem się o 15 zastanawiać jak tu wykorzystać czas. No ba, rower, oczywiście, że pójdę na rower. Pojechałem do Gliwic, zobaczyłem jak wygląda tamtejszy port, bo jakoś nigdy do tego miejsca nie dotarłem. Akurat miałem szczęście zobaczyć wypływającą do Szczecina barkę załadowaną węglem. Powrót przez Pyskowice i w Wieszowej doganiam cyklistę, który jak się okazuje mieszka w Miechowicach i ma już w nogach 130 km. Gawędząc i co chwilę się zmieniając na prowadzeniu dojechaliśmy razem na osiedle.