avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Pyrzowice

Środa, 9 maja 2012 · dodano: 09.05.2012 | Komentarze 0

Noski zaliczyły swój chrzest bojowy! Jeździ się dobrze, ale zupełnie inaczej. Zmieniła się kompletnie charakterystyka jazdy. Zauważyłem, że większe efekty przynosi jazda na niższym biegu kiedy pedały stawiają mniejszy opór. Wtedy czuję, że nie tylko pcham pedał, ale go też ciągnę ku górze. Odezwały się także inne partie mięśni u nóg. Co tu dużo mówić, jeździ się lepiej, szybciej. Dzisiaj wyjazd do Ożarowic, potem przejazd północną stroną lotniska na podejście do pasa 27 na lądowanie Boeinga 737-900 z Turcji. Powrót południową stroną lotniska, a w Ożarowicach wyprzedza mnie Wojtuś, który nie patrzy w lusterka, aż musiałem zadzwonić, żeby się zatrzymał. Chwila rozmowy i jazda. Jakieś 4 km jechał za mną, ale potem mu się znudziło i mnie wyprzedził. Motywujące były słowa: "Jestem pod wrażeniem, nawet pod górki nie schodziłeś poniżej 30 km/h, tylko czasami musiałem zrzucić na drugi bieg, a tak to cały czas na trójce." PozdRowerek! :)