avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Okoliczne akweny.

Sobota, 5 maja 2012 · dodano: 05.05.2012 | Komentarze 0

W planach było Chechło i Rogoźnik. Zacząłem zgodnie z planem i pojechałem na Chechło. Będąc na miejscu stwierdziłem, że tempo jazdy jest bardzo szybkie (avg. 29,5 km/h), warunki świetne i może tym razem uda się zdobyć Przeczyce. Droga prosta, bo cały czas krajową 78. No to pojechałem. Na wysokości Mierzęcic mina mi zrzedła. Z przedniego koła zaczęło dobiegać specyficzne cyk, cyk, cyk. Pierwsza myśl: gwóźdź. Zatrzymałem się, oględziny opony i na szczęście okazało się, że to tylko drobny kamyczek przykleił się wraz z kawałkiem smoły. Kamień z serca! Przyjechałem na Przeczyce i delikatnie się pogubiłem, ale dzięki temu zwiedziłem piękne osiedle willowe. Co dom to ładniejszy. Cel osiągnięty, więc pora wracać do domu. Zatrzymałem się jeszcze na przystanku Przeczyce Remiza, żeby coś przekąsić. Nie do końca wiedziałem, którędy mam wracać do domu. Wiedziałem mniej więcej jak wygląda droga do Wojkowic, ale nie miałem pojęcia dokładnie jak mam pojechać. Mapy ze sobą nie zabrałem, bo nie spodziewał się, że tak daleko mnie wywieje. Zawsze zostaje GPS, sięgam do kieszonki, a tu zaskoczenie, zamiast portfela i telefonu wziąłem dwa portfele. Cholera! No to jazda na orientację. Po drodze mijałem wiochę za wiochą i jakie było moje zdziwienie, gdy wyjechałem na Górze siewierskiej. Elegancja Francja, wiem gdzie jestem! Stąd do domu trafię z zamkniętymi oczami. Od tego miejsca już na spokojnie, bez stresu pojechałem na zasłużony obiad do domu. :)