avatar Ten blog rowerowy prowadzi bote21 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 7888.86 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.79 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bote21.bikestats.pl
  • Sprzęt Kelly's Exquisite DSC

Satysfakcja

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Celem na dzisiaj był Kamieniec. Jako, że do Kamieńca jest rzut beretem moim pytaniem było jak bardzo na okrętkę. Odpowiedź niby prosta, ale niejasna: jak nogi poniosą. Poniosły bardzo dobrze. Po mojej nieudanej wyprawie na Przeczyce, która zakończyła się na wysokości Góry siewierskiej i powrocie przez mękę do domu obawiałem się kolejnego wysiłku i walki. Ot co, zaskoczenie i to bardzo pozytywne. Uśmiech na twarzy, nogi ciągną, rower jedzie, słoneczko świeci, cudownie! I tym sposobem pojechałem do Kamieńca przez Tarnowskie Góry. Dojechałem tam po godzinie i stwierdziłem, że jadę dalej póki jestem na fali. Tym oto sposobem poszedłem za ciosem i pojechałem do Gliwic przez Pyskowice. Powrót DK 78 i koniec wojaży. Jeżeli tak ma dalej wyglądać budowanie formy to zaczynam wierzyć, że główny cel tego roku czyli dojechanie do granicy z Czechami oczywiście łącznie z powrotem stamtąd jest coraz bardziej realny do wykonania.